۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

با حضور اعضای سازمان لیگ؛

نشست هماهنگی لیگ بسکتبال برگزار شد/ غیبت نمایندگان 4 باشگاه

نشست هماهنگی لیگ بسکتبال برگزار شد/ غیبت نمایندگان 4 باشگاه

نخستین نشست هماهنگی فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان 10 تیم برگزار شد. نمایندگان 4 تیم دعوت شده به این نشست، غیبت داشتند این در حالی است که پیش از این گفته شده غیبت تیم ها به منزله کناره گیری آنها از مسابقات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال ریاست جلسه هماهنگی لیگ برتر 9 را بر عهده داشت که امروز سه‌شنبه در محل تالار اجتماعات سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. این نشست با حضور اعضای سازمان لیگ بسکتبال و همچنین نمایندگان تیم‌های دعوت شده برگزار شد.

سرمربیان تیم‌های افرا، خلیج فارس، شهرداری گرگان، مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام، سرپرستان تیم‌های صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر، تکماش قزوین، نیروی زمینی، دانشگاه آزاد و مهرام همراه با مدیرعامل باشگاه‌ استقلال زرین قشم و معاون ورزشی باشگاه ماهان سپاهان افرادی بودند که به نمایندگی از تیم‌های خود در این نشست شرکت داشتند.

نمایندگان 4 تیم دیگر دعوت شده یعنی البدر بندر کنگ، کاله، نفت و همیاری زنجان از غایبان نشست برگزار شده بودند. این در حالی است که پیش از این گفته شده غیبت تیم ها به منزله کناره گیری آنها از مسابقات خواهد بود.

در نشست امروز نمایندگان تیم های شرکت کننده پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر فصل جدید مسابقات لیگ برتر اعلام کردند، ضمن اینکه رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن استقبال از برخی آنها پیشنهاد داد که در نشست آتی نمایندگان باشگاه‌ها با برنامه‌ریزی مدون در جلسه شرکت کنند تا تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

کد خبر 2137286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha